Best Liam and Noel quotes

Discuss the band

Best Liam and Noel quotes

Postby Roisin Penny » 29 May 2010, 13:27

:|
John Martin Marr wrote:"My relationship with him [Liam] has deteriorated a lot over the last 2 years. We don't kiss or even talk anymore, he... [sighs and chuckles] He just goes straight for the brown eye."

Noel Gallagher.
Roisin Penny
Bonehead
 
Posts: 204
Joined: 28 Mar 2010, 16:39

Best Liam and Noel quotes

Postby KingMousey » 30 May 2010, 10:05

“Sure I love Liam, but not as much as I love Pot Noodles.”
KingMousey
Bonehead
 
Posts: 2
Joined: 13 Aug 2008, 10:59

Best Liam and Noel quotes

Postby Nightrip » 30 May 2010, 10:27

Wonsaponatime wrote:Interviewer: "Do you think that Oasis would have had the same level of success without Noel in the band?"

Liam: "I don't know, it's like asking if Jesus Christ would have been a pervert if he'd had a crisp packet stuck on his head."



:lol:
Nightrip
Bigger Than The Beatles
 
Posts: 11883
Joined: 13 Aug 2008, 10:59

Best Liam and Noel quotes

Postby Roisin Penny » 01 Jun 2010, 15:02

Brilliant Thread!!
Roisin Penny
Bonehead
 
Posts: 204
Joined: 28 Mar 2010, 16:39

Best Liam and Noel quotes

Postby Bellboy » 02 Jun 2010, 19:14

Bellboy
Bonehead
 
Posts: 91
Joined: 13 Aug 2008, 10:59

Best Liam and Noel quotes

Postby Roisin Penny » 03 Jun 2010, 11:13



Love that!:lol: :d
Roisin Penny
Bonehead
 
Posts: 204
Joined: 28 Mar 2010, 16:39

Best Liam and Noel quotes

Postby Keep The Dream Alive » 19 Jun 2010, 01:01

''You cant tell Liam what to do if you told him not to stick his head in a fire he would go and stick his head in a fire you just gotta let him get on with it''Noel Gallagher
Keep The Dream Alive
Bonehead
 
Posts: 40
Joined: 13 Aug 2008, 10:59

Best Liam and Noel quotes

Postby les-fusils-de-brixton » 19 Jun 2010, 04:34

'5 fingers? No. But a fist? Now we are gonna have a good time'
Noel talking about his personal relationship with Liam.
les-fusils-de-brixton
Bonehead
 
Posts: 163
Joined: 20 Apr 2010, 02:28

Best Liam and Noel quotes

Postby andrewbuckley » 20 Jun 2010, 22:54

Liam: "This is the last one... Rock and Roll Star"
Noel: "I've just f**king said that."
Liam: "Yeah but I f**king meant it!"
andrewbuckley
Bonehead
 
Posts: 13
Joined: 13 Aug 2008, 10:05

Best Liam and Noel quotes

Postby Atrala » 13 Jul 2010, 20:19

Liam : " if you wanna fooking buy it, fooking buy it, if you dont wannt fooking buy, dont fooking buy it..makes no fooking odds to me"

Noel : "Blagging Bastar.ds"
Atrala
Bonehead
 
Posts: 98
Joined: 09 Jun 2009, 11:46

PreviousNext

Return to The Band

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest